Csomag kiválasztása

Melyik telefon csomaggal kéred
a MIDDLE-TEL csomagajánlatot?

A csomag ára 9 362 Ft, havi 900 perc lebeszélhetőséggel helyi és belföldi vezetékes hálózatba

A csomag ára 10 562 Ft, havi 1800 perc lebeszélhetőséggel helyi és belföldi vezetékes hálózatba

Csomag kiválasztása

Melyik telefon csomaggal kéred
a MIDDLE G TEL csomagajánlatot?

A csomag ára 9 362 Ft, havi 900 perc lebeszélhetőséggel helyi és belföldi vezetékes hálózatba

A csomag ára 10 562 Ft, havi 1800 perc lebeszélhetőséggel helyi és belföldi vezetékes hálózatba

Csomag kiválasztása

Melyik telefon csomaggal kéred
az xBASETEL csomagajánlatot?

A csomag ára 9 362 Ft, havi 900 perc lebeszélhetőséggel helyi és belföldi vezetékes hálózatba

A csomag ára 10 562 Ft, havi 1800 perc lebeszélhetőséggel helyi és belföldi vezetékes hálózatba

Csomag kiválasztása

Melyik internet csomaggal kéred
a JUMBO csomagajánlatot?

A csomag ára 2 hónapig 10 198 Ft, a 3. hónaptól 12 188 Ft

A csomag ára 2 hónapig 11 127 Ft, a 3. hónaptól 13 117 Ft

Csomag kiválasztása

Melyik internet csomaggal kéred
a JUMBO G csomagajánlatot?

A csomag ára 2 hónapig 10 198 Ft, a 3. hónaptól 12 188 Ft

A csomag ára 2 hónapig 11 127 Ft, a 3. hónaptól 13 117 Ft

Csomag kiválasztása

Melyik internet csomaggal kéred
az xTREME csomagajánlatot?

A csomag ára 2 hónapig 11 220 Ft, a 3. hónaptól 13 210 Ft

A csomag ára 2 hónapig 12 149 Ft, a 3. hónaptól 14 139 Ft

Település kiválasztása

Ez alapján tudjuk a Nálad telepíthető szolgáltatásainkat
és akciós árainkat megjeleníteni.

RENDKÍVÜLI KÖZLEMÉNY!

KÉRDŐÍV

Kérjük, segítse munkánkat!
Szánjon ránk 2 percet és töltse ki kérdőívünket!

 
Ügyfélkapu belépés 0 Kosár

Gyakran ismételt kérdések

Nem megy az internetem. Mik lehetnek az okok?

- Ellenőrizze, hogy a modem 220 v-os csatlakozója csatlakoztatva van-e az elektromos hálózathoz!
- Ellenőrizze, hogy a modem megfelelően csatlakoztatva van-e a számítógéphez!
- Nézze meg, hogy a modemen folyamatosan világít-e az online led!
- Ellenőrizze, hogy a számítógép nem jelez-e hibát a hálózati kártyával kapcsolatban!
- Nézze meg, hogy a számítógép kapott-e IP címet!

Miért lassú és miért szakadozik a vezeték nélküli (WiFi) kapcsolaton az internet?

A PR-TELECOM WiFi opciója lehetővé teszi, hogy az Előfizető saját ingatlanának területén, a kábelmodembe integrált vezeték nélküli router hatótávolságán belül, bárhol csatlakozhasson a világhálóra, akár több eszközzel (számítógép, tablet, telefon) egyidejűleg. A WiFi hálózathoz csatlakoztatott eszközök az Előfizető által igénybe vett szolgáltatási csomag megadott maximális sávszélességén osztoznak egymás között, így a Szolgáltató az előfizetői szolgáltatás minőségét a szolgáltatás átadási pontig garantálja, amely a kábelmodem Ethernet portja.

A vezeték nélküli (WiFi) átviteli sebességet lényegesen befolyásolhatják a környezetében található (pl. szomszéd WiFije) más vezeték nélküli (WiFi) eszközök zavaró hatásai, illetve a telepítés helyéül szolgáló épület egyedi fizikai adottságai (pl. elválasztó falak, téglafal, vastagabb fal, emelet - melyek gyengítik a WiFi mikrohullámú jeleit). Ezen hatások miatti esetleges átviteli sebesség csökkenés a Szolgáltatótól független tulajdonság. A Szolgáltató kizárja felelősségét a rosszul beállított vezeték nélküli hálózat miatt az Előfizetőt ért közvetlen vagy közvetett károkért és az elmaradt haszonért. Amennyiben közvetlenül vezetékes kapcsolaton keresztül vagy a WiFi modem közvetlen közelében is jelentkezik probléma, úgy kérjük, jelezze azt a 1231 -es hibabejelentő telefonszámunkon!

Hogyan tudom megnézni a leveleimet, ha nem vagyok otthon, de internet elérés közelébe tudok kerülni?

A webmail használatával bárhonnan meg tudja nézni a leveleit és válaszolni is tud rájuk. A webmail használatához tudnia kell az e-mail címét és a hozzá tartozó jelszót.

A postafiókomból időnként nem tudok törölni webmail használata esetén. Miért?

Amikor telítődik a postafiókja, akkor előfordulhat, hogy már nem tud belőle törölni, ezért érdemes a régebbi leveleit folyamatosan kitörölni.

Nem tudok levelet küldeni és fogadni, pedig a kapcsolatom jó és internetezni is tudok.

Amennyiben saját levelező kliens programot használ (Outlook Express, MS Outlook, stb.) kérjük a beállításoknál figyeljen arra oda, hogy a levelező kliens program ne a szerveren tárolja a leveleit, ill. ne hagyjon másolatot, mert ilyenkor is előfordulhat, hogy megtelik a postafiók és ezért nem működik a levelezése.

Milyen számítógép ajánlott az internet szolgáltatás használatához?

Processzor: 2 GHz vagy jobb
Op. rendszer: min. Windows XP
Memória: 2 GB RAM

Milyen hálózati kártya használható a szolgáltatáshoz?

Ha Önnek még nincs hálózati kártyája a gépében ajánljuk, vásároljon egy Önnek megfelelő eszközt és telepítse azt mielőtt a PR-TELECOM Zrt.. szakemberei az Ön lakásába érkeznek. A szolgáltatás igénybevételéhez egy 10/100 Mbit-es, UTP csatlakozási felülettel rendelkező, PCI-os hálózati kártyát kell beszereznie. Amennyiben USB csatlakozási felülettel rendelkezik a számítógépe, lehetőség van azon keresztül is csatlakozni, de nem ez az elsődlegesen támogatott megoldás.

Üzemeltethetek-e szervert a PR-TELECOM hálózatán?

A PR-TELECOM Zrt. az Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) alapján jogosan lehetetleníti el műszakilag az előfizetői végponton történő szerverüzemeltetést. Egy nyilatkozat kitöltésével lehetőséget adunk szerverüzemeltetésre továbbá VPN kapcsolat működtetéséreazon előfizetőink számára, akik vállalják, hogy az ÁSZF-ben foglaltakat maradéktalanul betartják. A nyilatkozatot kitöltése után el kell juttatni a helyi ügyfélszolgálatra, ahonnan továbbítják az illetékes szakemberekhez. A kérelmező tudomásul veszi, hogy a PR-TELECOM Zrt. saját, egyéni szempontjai alapján jogosult a kérelmet elbírálni.

Hogyan állíthatom be a levelezésemet?

A levelező klienshez a következőket kell beállítani PR-TELECOM szolgáltatási területen:

POP3 kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 110

SMTP kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 25
vagy
SMTP kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 465
Kapcsolat biztonsága: ssl/tls
Ebben az esetben el kell fogadni a kiszolgáló tanúsítványát.
vagy
SMTP kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 587
Kapcsolat biztonsága: starttls
Ebben az esetben el kell fogadni a kiszolgáló tanúsítványát.
Felhasználó: (teljes email cím pl.: kispista@pr.hu)
Jelszó: (a postafiókhoz tartozó jelszó)

Egyéb szolgáltatási területeken:

POP3 kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 110

SMTP kiszolgáló: (a helyi szolgáltató smtp kiszolgálója)
vagy
SMTP kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 465
Kapcsolat biztonsága: ssl/tls
Ebben az esetben el kell fogadni a kiszolgáló tanúsítványát.
vagy
SMTP kiszolgáló: mail.pr.hu, Port: 587
Kapcsolat biztonsága: starttls
Ebben az esetben el kell fogadni a kiszolgáló tanúsítványát.
Felhasználó: (teljes email cím pl.: kispista@pr.hu)
Jelszó: (a postafiókhoz tartozó jelszó)

Hogyan érhetem el az internet előfizetéshez járó webtárhelyemet?

A PR-TELECOM által biztosított webtárhely elérése: http://web.pr.hu/login, ahol a "login" helyett az Ön ftp login nevét kell megadni.

Például, ha az Ön ftp login neve: kiss, akkor a webtárhelyének elérhetősége a következő lesz: http://web.pr.hu/kiss

Ha még nincs feltöltve semmilyen adat, akkor egy FTP szolgáltatás használatára alkalmas program segítségével fel kell másolni a weblap(ok) elemeit (vagy egyéb állományokat) a webtárhelyre. Erre a célra használható pl.: Total Commander fájlkezelő program ill. bármely, kimondottan FTP kezelésre alkalmas kliens program. Bejelentkezéshez a felhasználói nevet és jelszavát kell megadni. Felhasználónevet és jelszót ügyfélszolgálatunkon keresztül igényelhet, amennyiben nem rendelkezik vele.

Minden jog fenntartva PR-TELECOM Zrt. 2017